Plus minus noll typ?

Det här med att ta de där extrapassen var kanske inte en så dum idé ändå.
Har haft en del (dagens underdrift?) utgifter i veckan, så det känns ju skönt att veta att man inte går minus i alla fall...
Dagens stora fråga är hur som helst:
Varför, VARFÖR, köper jag aldrig förköp till festivalen i tid så jag slipper betala typ dubbelt så mycket!!?
Rätt värt osv.

Och idag var det kul på jobbet. Det var sjukt mycket att göra, men det var kul.
Det händer liksom inte vare dag, så nu ska jag njuta av det.
Tillsammans med Modette (verkligen en alldeles för dyr tidning) och lite nyponsoppa.

Dagens låt:
Manic Street Preachers - Autumn song.
För den lyssnade jag på när jag cyklade hem. Och var glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback