How perfect.

56906-23

Igår var jag och Pär jäkligt mysiga. Vi for och matade ankor (änder?) vid Rovön. Gud så idylliskt det såg ut. Solen sken. Ankungarna speedade runt. Alla var glada.
Plus att jag hittade en fågelunge på marken som såg lite lost ut. Men det var då den mest otacksamma fågelunge jag har sett, den vägrade äta maten jag försökte ge den.

Och på kvällen blev det middag hos Emma, mycket trevligt, nu är det våran tur att bjuda tillbaka, förslagsvis på midsommar.

Planerna för idag är lite jobb, lite grillning och lite nattjobb. Nog funkar det nog.
För sen är jag leeedig i typ flera dagar!
Tjohej bara.

Dagens låt:
Marilyn Manson - Tainted love.
En cover, där kopian faktiskt (för ovanlighetens skull) är bättre än orginalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback