Don't break my heart, or I'll break...

56906-18

(Varför ser jag så lurig ut?)
Sol, värme och mys. Så kan dagen sammanfattas. Jag och Pär la oss nere vid älven och hade picknick.
Jag blev nöjd för jag ser typ skitbrun ut jämfört med han, och han blev nöjd för att trots det så flagnar jag faktiskt bort. Fair.

Men en riktigt bra dag, förutom ett litet missöde (kunde ha blivit katastrofalt typ) men det får jag skylla mig själv för för jag tabbar mig alltid...
Klant, det är vad jag är. En velig klant.
(Tur att det tydligen inte går att bli arg på mig.)

Sen suger det ju lite att EM-kvalet ikväll går på 9:an. Har inte den.
Vad ska jag nu roa mig med tills jag ska jobba?
Blir nog en promenix i det fina vädret, ska försöka lokalisera Pär solglajjer som han så fint glömde vid älven.

Dagens (sjukt otippade) låt:
Marilyn Manson - Heartshaped glasses.
(Nej, jag är inte deprimerad.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback