You say it's elusive it's out of your reach

56906-37

Oh vilken bra dag detta har varit. Tjoho.
Jag och min kära moder for en sväng på stan, och jag förstår inte varför men när hon är med hittar jag alltid bra saker! Saker man aldrig sett förut liksom.
Idag slog jag till på en skinnjacka faktiskt. Är så sjukt nöjd! Har gått runt och varit småsugen på en länge, men aldrig hittat den ultimata (för det ultimata priset). Men, på Lindex av alla ställen hängde en fin liten sak, 900 kr.
Let's face it, skinnjackor är dyra. Allt under tusenlappen funkar för mig. Kommer att bo i den där.

På tal om min mamma, hon är ju en stjärna. Vad plockar hon sedan fram ur sin gamla garderob om inte:
1. En vit blus som varit hennes farmors. Vi snackar alltså stenåldern, men den var hur fin som helst! Lite kort och bred, precis det jag älskar just nu. Tack. Blev finfint till skinnjackan måste jag säga.
2. En grå ulltröja. Varm och fin. Och grå. Jag älskar grå.
3. En svart kavaj. Jo man tackar. Stor också.   

Och ikväll ska jag och Pär göra våfflor.
Fin dag, allt som allt.

Dagens låt:
Sahara Hotnights - Empty Heart.
Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback