Den stora frågan!

56906-36

Jag är verkligen i valet och kvalet nu.
Om cirka en månad ska jag klippa mig och då måste jag ha bestämt mig. Nyss var jag helt stensäker på att jag skulle fortsätta spara ut håret till långt igen. Långt är fint. Långt är varierbart. Långt är långt helt enkelt.

Men nu har jag börjat luta mer åt att klippa upp till page igen. Det är ju sååå snyggt. Lätt min favoritfrisyr, har alltid varit. Man är liksom alltid snygg i håret, och jag om nån gillar när man slipper bry sig alls om sitt hår. Det bara är en frisyr direkt, liksom. Men, man måste klippa sig oftare för att det ska vara snyggt, och jag brukar inte orka det.

Gaah. Dilemma.
Please help me!





Kommentarer
Postat av: Anonym

klipp

2007-07-19 @ 13:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback