Svåra val.

Svåra val.
De här pumpsen från Din Sko är fina. Väldigt lagom & sådär. De behöver inte vara så spejsade, faktiskt.
Kanske borde investera i ett par sådana vid nästa sväng på stan. Har även sett en fin, svart kavaj på H&M som ska provas snarast. Och alla dessa klänningar/kjolar! Gaah.
Kommer gå åt lite väl mycket pengar till nya fräscha vårsaker, men hey... jag jobbar och sliter, vad ska pengarna gå till annars?

(Typ spara till en lägenhet, maybe... dumma lilla flicka.)

Hade egentligen löpträning utomhus idag. Men min kvalificerade gissning är att den är inställd. Det är typ 24 minus ute. Man får typ frost i lungorna då.
Så jag är hemma och myser istället. Har snart satt i mig ett helt vindruvepaket(!). De var delicious! Yum yum.

Dagens låt är: 
Banquet - Bloc Party.
Från deras gamla skiva. Fick mig att gå riktigt hurt-snabbt till jobbet imorse (eller var det kylan kanske?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback