Marit är alltid finast.

Marit.
Bild från Stureplan.se

Ojoj. Marit var verkligen superfin på Elle-galan. Supersupersuperfin. Skulle gärna tacka jag till den klänningen.
Sen gör hon ju superfina låtar också. From now on är klart bäst. Blir aldrig less den. Det blir dagens låt.

From now on
we will never be apart again
you won't stand a chance
there's no way I will let you go again

FINT!

Hursomhaver. Veckans små projekt är:
- Sy om ett par tråkiga jeans till stuprör. Det är faktiskt redan avklarat. Det gick halvbra. Om jag säger såhär: Jag hade bara G i syslöjd. Och jag är inte så mycket för att mäta, nåla och ta lång tid på mig. Visst har jag förutsättningarna? Hoho. Fast ganska bra blev det faktiskt.
- Hälsa på mormor & morfar. Fika? Ja tack.
- Göra en egen best of-platta med Håkan Hellström. Skulle vara skönt att ha allt det bästa på en skiva. Det svåra blir bara att välja ut...
- Hitta det ultimata vita linnet. Bara att vanlig baslinne. Som inte är genomskinligt. Och som är långt. Och som inte har konstiga detaljer. Och som inte är dyrt. Come on!
- Ta det riktigt, sjukt, lugnt. Jag har tre lediga dagar nu. Utnyttja dom, kvinna!

Det var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback