Kom igen nu, våren!

56906-6
Blir så sugen på att köpa nya grejer nu. Vårgrejer!
Vill ha:
- Shorts. Har redan några, men jag vill ha ett par korta, typ grå. Typ exakt som på bilden ovan, från asos.com. Det är finfint på sommaren ju.
- Pumps. Svarta, vanliga. Som skulle se fina ut till min pennkjol. Borde väl gå att hitta även här i stan?
- Kort kavaj. Att ha när det blir lite kallare på kvällarna. Superfiiint.
- 60-talsinspirerad klänning. Såg någon på tv som hade en knallgul, ganska rak klänning med snygg ringning runt halsen. Jag ville ha. Nu.

Det är de där sakerna jag drömmer om på natten.

Har varit ledig några dagar nu, och det har varit hur skönt som helst. Hade tänkt försöka måla en ny tavla till mitt rum idag, men först blir det nog lunch! Undrar vad mästerkocken (alltså jag) ska hitta på idag. Rester? Fil och flingor? En macka?
Möjligheterna är oändliga.

Skivor som måste införskaffas snarast (annars blir jag tokig):
Tingsek - World of its own
Laleh - Prinsessor
Bloc Party's nya, vad den nu hette.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback