Jo, jag går alltid runt med lite mat i munnen.

Personalfesten igår var nice. Lite skönsång på Singstar ( jag lät sjukt lik Kurt Cobain i "Smells like teen spirit" haha.... eh nej), lite galna upptåg och som alltid lite pinsamheter. Det är det jag typ hatälskar med personalfester. Det är alltid någon som lyckas säga/göra något lite olämpligt. Och så blir det halvpinigt när man ska träffa dom på jobbet sen (egentligen borde det ju inte vara JAG som tycker det blir lite jobbigt, men det är ju så...).

Roligaste kommentaren på personalfesten från halvny kollega:
"- Sofia, det ser ut som att du har något i munnen hela tiden. Alltså hela tiden."
(VA!? Kul att höra! Jag vill inte se ut så!)

Roligaste kommentaren igår på Station från helt okänd människa:
"- Men! Är inte du den där Förkväll-tjejen!? Det MÅSTE vara du!"
(Eh? Nja. Eller visst är det hon Carolina Gynning du menar? Jag är ändå rätt lik hon.)

Som sagt var gårkvällen riktigt lyckad, men idag är jag tröttare än tröttast. Och ändå typ drog jag hem mig och pojkvän halvtidigt igår natt. Var sjukt tungt att gå upp halv nio för att jobba. Men lätt värt det.

 
Dagens låt:
Fall out boy - The (after) life of the party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback