Panik?

Är det bara jag som inte köpt en enda julklapp än? Inte en ynka.
Jag har inte ens försökt, liksom. Har verkligen inte orkat. Det känns som att alla fixar klart sånt i typ mitten av november, men inte jag. Är jag dålig?
Och jag vill säga att jag inte känner någon stress alls över det, men faktum är att den börjar krypa närmare. Speciellt eftersom jag jobbar typ hela dagarna nu innan jul, och kommer ha minimerad tid att löpa runt på stan.
Så, lite panik börjar jag ändå ha. Jo.
Mest över pojkvännens julklapp och typ pappas/lillebrors, eftersom de aldrig önskar sig något.
Resten ordnar sig alltid.
Mamma har önskat sig bakplåtspapper, och det ska väl gå att fixa.

Är ledig idag i alla fall, så en liten stanrunda blir det.
Wish me luck.

(Och lyssna på Jens Lekman. Kolla vilka texter liksom!)

I was slicing up an avocado
When you came up behind me
With your silent brand new sneakers
Your reflection I did not see

It was the hottest day in August
And we were heading for the sea
For a second my mind started drifting
You put your arms around me
You put your arms around me
You put your arms around me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback