Kort summering:

Jasi. Det var en rolig kväll igår, tack till alla närvarande! Det sjöngs som vanligt Singstar, men vi hade även uppgraderat oss med Guitar Hero. Idel vackra toner var det i alla fall.
Sen blandades det även sjukt goda Piggelin-drinkar, all cred till Sanne som var värsta bartendern. Farligt!
Medan vi sörplade på de knallgröna drinkarna lyssnades det även på bra musik, jag belägrade platsen vid datorn så ingen kunde byta låt, och i och med det så spelades "My cool" och "Piece of me" alldeles för många gånger men herregud det ÄR ju bra partylåtar.
Som vanligt låste folk ofrivilligt in sig på Sannes toa, det är typ standard även för mig själv. Jag brukar snitta typ två gånger per kväll när jag är där. Men det har inte med klantighet att göra, eller jo lite, men handtaget där inne lossnar ganska lätt.
Mitt bidrag till kvällen var annars att bjuda alla på cheezballs och komma på ytterst fyndiga smeknamn till. Exempel, jag som heter Johansson blev Jorre och Rebecca vars efternamn är Markgren blev således Marre.
Lite roar dom små?

Jaja, hur som helst, det var kul och jag tycker verkligen verkligen om mina vänner! Ni är bäst. Snart nyårs, hörrni!
Nu ska jag sluta svamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback