Kanye.

Idag fick jag vara the boss på jobbet. Eller ja, arbetsledare i alla fall. Det var svinkul. Mohaha.
Inte för att jag är direkt rätt person för sånt där, jag är alldeles för snäll och lättövertalad. Vill inte vara värsta "gör det, gör det, sen det, och det, och snabbt ska de gå blabla" och typ göra alla sura på mig. Men jag tror att det gick bra. Inga sura miner vad jag såg.
Och dagen gick svinfort. Alltid uppskattat!

Hm. Imorgon vankas nattjobb, så det gäller att utnyttja dagen. Det blir nog en sväng på stan (jag vill ha nya sjalar, typ en grå skulle sitta fint, sen en ny klänning i någon mysig höstfärg, sen måste det inhandlas hårprodukter av alla dess slag eftersom mitt hår typ inte vill något, eller så satsar jag bara på en snygg mössa) med min goda vän Svante. Blir fint det!

Nu ska jag skapa konst! Bye!

Dagens partydänga:
Kanye West - Stronger.
(Den enda hiphop som duger förutom Timbuktu.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback