Hemma.

Då var man tillbaka igen. Känns ganska skönt efter en sjukt dryg tågfärd (delade kupé med två alkisar och en lite efterbliven man). Fast mest tråkigt. I Göteborg händer det grejer hela tiden. Här händer knappt något.

Resans...
Soundtrack - Valfri låt av Amy Winehouse.
Grabbigaste - Öl och nachos och fotboll på en bar. Aldrig känt mig mer manlig.
Affär - Topshop. Eller nej, H&M's trendavdelning. Alltså guuud, varför finns inte den hemma? Bara snygga grejer!
Panik - Pär tvingade upp mig i Höjdskräcken på Liseberg. Kanske det värsta jag varit med om.
Allmänbildning - Naturhistoriska muséet, som hade en utställning om sex. Mucho interesante.
Fynd - Monki-tröjan. Vilka underbara priser dom har.
Mat - Pizza. Typ alla dagar utom en.
Mest oväntade - Gaybaren.

Nej, usch, jag vill redan tillbaka.
Nu blir det uppackning.
Bilder kommer sen! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback