Hej jag ska bara vara inne.

Jäklar vilken jobbhelg det blev. Har verkligen inte hunnit någonting kul. Fast jobbet var inte helt tråkigt, att jobba natt kan resultera i många intressanta konversationer med diverse överförfriskade människor... ha.

Wellwell, idag är jag superförkyld men det passar bra för dagens ska spenderas som följer:
- Se Blades of glory. Will Ferrell är ju mannen.
- Spela Singstar, om min röst tillåter. Men jag måste få spöa Pär i "Poison" igen. Mohaha.
- Äta onyttigheter, eller kanske mest halstabletter.
- Läsa mer High Fidelity, ååhh har kanske sett filmen fem gånger, men boken! Alltså boken! Helt underbar.
- Bara mysa i allmänhet.

Ska även lägga in alla Gbg-kort och filmer och sitta och drömma mig tillbaka. Blää.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback