The search is over.


56906-41
Har äntligen hittat en bikini. På H&M, såklart. H&M kan man lita på.
Bilden är från H&M's onlineshop, men min ser inte riktigt ut sådär, men nästan. Bandeau-modell med svartvitt mönster är det i alla fall. Tyckte om den direkt jag provade den. Så, äntligen var det kirrat. Nu fattas bara lite mer brunhet så blir det klockrent.

Fick värsta ilet imorse och gjorde scones till frukost/lunch. Hur gott som helst med nybakade ju! Hällde även i lite rågmjöl så att de skulle bli lite nyttigare. Mumsigt. Och snabbt går det också, endast tio minuter i ugnen osv. (Tänk om man alltid hade tid att baka på morgonen?)

Vad har jag mer gjort idag? Gått en liten runda på stan med kära mormor, hon var peppad på att köpa "flytta hemifrån"-grejer till mig. Dock är det väl inte riktigt dags än, men det är ju rätt smart att samla på sig lite redan nu. Och om mormor står för notan är det ju bara att köra. Blev lite bäddset och handdukar och sånt. Känns bra att få välja själv, annars är det lätt hänt att det blir blommiga örngott och babyrosa badlakan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback