Playlist och bowling.

Otroligt värt att vakna 9.30 när man inte börjar förrän 12. Verkligen jättevärt.

Våren verkar tvärt ha försvunnit idag, men det stoppar inte mig från att göra den ultimata vår-playlisten:
Lasse Lindh - Varje litet steg
Sahara Hotnights - Cheek to cheek
Killers - Read my mind
Arctic Monkeys - Brainstorm
Juvelen - Hannah
Shout Out Louds - Tonight I have to leave it
Jamie T - Calm down dearest
Just Jack - Starz in their eyez

Alltså, seriöst, jag gillar inte att bowla. Det enda som är kul i bowling är dom roliga skorna och första slaget. Sen är allt bara tråkigt. Var där igår med Pär, eftersom vi skulle försöka hitta på något annat än bara se film och proppa i oss godis (kvällen slutade iofs så ändå...). Men, varenda bowlingstillfälle slutar med att jag blir slur. Det är så himla svårt att bowla. Det ser inte svårt ut, men det är det. Och det gör mig arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback