Nu ska det skapas.

Nuså. Idag eller imorgon ska jag ta tag i Sanne och Isaks tavla som de ska få. Eller som de har beställt, rättare sagt.
Har gjort en skiss på hur den ska se ut, men varken Sanne eller Isak har sett den, så det blir en överrasking för dem! (Tänk om de hatar den?) Hursomhaver, jag är peppad, den ska hänga i deras vardagsrum.
Det ska bli ett motiv, fast på fyra dukar, i en kvadrat. (Hm, förstod någon?). Men, det ska bli kul att få ge den till dom när den är klar! Tjiho.
Här är lite gamla skapelser som sitter i mitt rum, den till höger är en liten rip-off från omslaget till My Chemical Romance andra album, Three Cheers For Sweet Revenge (fast jag gjorde om den litegrann):

56906-39

Ha en bra söndag, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback