Jag är rätt piiiiigg.

Igår var det faktiskt riktigt kul på jobbet. Förutsättningarna var dock inte klockrena, jag var huuur trött som helst innan jag skulle börja (började den otroliga tiden 00.45) men det gav sig efter ett tag. Riktiga toppentjejer som jobbade igår, och då blir det ju genast mycket mer nice! Stod i köket med Jihan, kanske en av de skönaste människorna i världen. Av henne kan man få höra klassiska kommentarer som:
"Är du svensk?" (första gången vi träffades) eller
"Jaså, är du våg? Jag kände det på mig!" (lite synsk osv).
King.

Så, det som kunde ha blivit ett av de drygaste passen i världshistorien blev typ riktigt chill. Tänk om det kunde vara sådär oftare?

Nu ska jag pallra mig till norrvalla och se lite trevlig fotboll. Please, börja inte regna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback