I got an itch.

Det kliar i mina shoppingfingrar. Jag har fått för mig att jag behöver jättemånga saker, och skulle jag fara ner på stan nu skulle det spåra. Det skulle verkligen det.
But, det är trots allt bara tre dagar kvar till lön, och vissa saker kan jag tillåta mig att köpa (faktiskt):
- Bikini. Måste faktiskt inhandlas. Måste, måste, måste. Är sjukt less på min gamla. Den är ful.
- Hårfärg. Kostar aningens för mycket, men tänk på hur mycket man sparar på att göra det själv?
- Snygga underkläder. Seriously, jag tycker synd om min pojkvän. Underkläder har aldrig varit högprioriterat område i min värld. Dert ska det bli ändring på. Kanske. Möjligtvis. Om jag ids. Nej.
- Och en ny klänning, perhaps? Haha. Oh no.
- Sahara Hotnights nya. Och Lasse Lindhs. Behöver lite ny sweet music. Stort måste.
- Ett snyggt halsband, helst ett som jag sett på H&M. Ska se om det finns kvar. Hänget har formen av en stereo, typ.
Dock använder jag aldrig halsband (knappt smycken över huvud taget), men det ska det bli ändring på (haha, I wish...).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback