Gårkvällen osv.

Blev en riktigt trevlig kväll igår faktiskt. Hade som inga förväntningar, eftersom allt bestämdes väldigt spontant.
Först middag hos mig, jag och Pär briljerade med våra matkunskaper (läs: jag googlade alla recept). Potatiskgratäng och kyckling med någon marinad på, och så min otroliga sås. Majonnässås. Gott. Man kanske skulle bli kock?
Några glas vin senare begav vi oss in mot stan, för att mingla lite på station. Och tack vare trevligt och partyglatt folk där så blev det ju en hellyckad kväll!

Men, som alltid, tungt att stiga upp och jobba. Men det är sånt man får ta. Än är man ung.

Ikväll var det pizza och lekar med laget som gällde, och jag gjorde ingen besviken i musikleken. Det är lite av min grej att komma ihåg obskyra band som gjorde något obskyrt soundtrack till någon gammal film. Det imponerade stort på alla ungdomar (16-17 åringar) i laget, måste jag säga.

Hursomhaver, nu har jag bunkrat upp med sjukt mycket godis och ska såsa framför tv:n tills Pelle ämnar dyka upp. Jag lär hinna somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback