Den tar vi, sa räven.

Sjukt jobbig dag på jobbet idag, och imorgon lär det bli tusen gånger värre (yihoo i'm so happy). Men en roligt sak hände: jag har blivit tilldelad mitt första kalas. Ska hålla i det om två veckor, är redan lite nervös. Förhoppningsvis går det bra (inga matkrig osv), barnen var tydligen i femårsåldern så då är jag ju i alla fall fysiskt starkare än dom (?).

Medan jag väntade på bussen (hade endast tio minuter att döda) impulsshoppade jag en knallblå tröja på h&m. Jag var inne i något slags "shopping-mode" tror jag, för helt plötsligt var allt där sjukt fint. Men allra finast var den blåa, lösa t-shirten så jag slog till på den! Hipp som happ.

Dagens låt:
Honeydrips - (Lack of) Love Will Tear Us Apart.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback