Att införskaffa: XL-bröst.

Jag gillar att spatsera på stan med min mor. För det första blir hon så himla glad när jag frågar om hon vill göra det, för det andra så hittar hon alltid saker som jag aldrig skulle ha sett annars, vilket har lett till många fina fynd. Plus att hon alltid bjuder på fika. Råmysigt.
Dagens mål var som sagt en bikini, men det gick sådär. Hittade en likadan modell som den på bilden nedan, på Åhlens, men det fanns bara kvar L och XL. Alla vet att jag varken har L eller XL bröst. Knappt S, typ.
Daaamn. Hoppas dom får in mer. I alla fall, hittade en helt okej på Stadium också, men den fanns bara i svart och vitt och jag vill gärna ha i en skrikigare färg. Jag har som kommit på hur roligt det är med skrikiga färger. Man blir glad.
Ungefär så. Men så det blev inget bikiniköp den här gången.

Gud vad jag tramsar. Mamma hittade en fin svartvit tunika som jag lär lägga beslag på några gånger. Gillar starkt att vi har samma storlek och (till viss mån) samma smak.

Roligast igår (eller roligt och roligt, inte för a certain Roma-fan I know...):
Roma förlorade med 7-1 mot ManU.
7-1 liksom!
I en Champions League-kvartsfinal. Helt sjukt.
Kanske det sjukaste jag sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback