Anarki.


Puh. Jag säger bara puh.
Idag höll jag för första gången i ett kalas på jobbet. Själv. Tio ungar i 3-5 årsåldern. Majoritet pojkar.
Puh.
Det blev hundra grader i rummet direkt, det vältes drickor, det blåstes i visselpipor, det låg mat över typ hela golvet, barn hade borta alla saker som jag gett dom för tio sekunder sen och ville ha nytt, barn blev ledsna, barn blev glada, barn sprang iväg, barn skrek grejer till mig i munnen på varandra osv osv forever and ever...
Kort sagt: det var lite kaos.
Men det var kul. Det var sjukt jobbigt men jag tyckte om det ändå.
Dock tog det typ ett år att städa upp sen, det var lite world war three-känsla över hela rummet, menmen... sånt händer.

Nu ska jag kollapsa i soffan. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback