Tomater i granen? Det funkar.

Det är ju liksom utgång på annandagen, och eftersom jag vet att jag ska få en svart klänning i julklapp så är ju sjuuukt sugen på att köpa ett par snajsiga, färgglada skor att ha till. Det blir liksom roligare då.
Rött har ju alltid varit en favoritfärg, men man kanske ska satsa på något annat? Lila? (Då lär dom inte bli använda så mkt iofs...)

Stora problem, I know.

Sen har jag sett en grå stickad klänning som jag måste måste måste köpa.
Hoppas på mkt julklappspengar.

Jag och min käre pojkvän klädde granen igår. Utan att bråka. (Fastän han hatade att jag ville hänga upp en julgranskula som var ett äpple. Jag kan iofs förstå honom, för det såg mer ut som en tomat.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback